Κατά τη διάρκεια της έκθεσης πραγματοποιήθηκαν ραντεβού Β2Β με ταξιδιωτικούς πράκτορες και φορείς προώθησης τουριστικών προορισμών.
Η Γαλλία είναι μια καινούργια τουριστική αγορά για την περιοχή, για την οποία θα πρέπει να δημιουργηθεί μια νέα στρατηγική προώθησης του προορισμού «ΙΩΑΝΝΙΝΑ» τόσο για τα ταξιδιωτικά γραφεία όσο και για τους μεμονωμένους επισκέπτες.
Η επικοινωνία της ΕΞΝΙ ( κατά την διάρκεια της έκθεσης) με τον Γενικό Γραμματέα του ΕΟΤ Δημήτρη Φραγκάκη ήταν σημαντική, διότι για ακόμη μια φορά έγινε αντιληπτό ότι ο ΕΟΤ είναι συμπαραστάτης σε κάθε ενέργεια της Ένωσης, που αποσκοπεί στην προώθηση του Branding «Ιωάννινα» και σχετίζεται με το πεντάπτυχο, City and Villages, Culture, Nature, Activities and Gastronomy ( Πόλη & Χωριά, Πολιτισμός, Φύση, Δραστηριότητες, Γαστρονομία).
Είναι η πρώτη φορά που η Περιφέρεια Ηπείρου συμμετείχε στην εν λόγω έκθεση και ευχαριστεί τους συντελεστές και την Διευθύντρια τουρισμού αυτής κα Ιουλία Μαρκούλα για το σύνολο των ενεργειών τους.
Ένωση Ξενοδόχων Νομού Ιωαννίνων
Η επικοινωνία της ΕΞΝΙ ( κατά την διάρκεια της έκθεσης) με τον Γενικό Γραμματέα του ΕΟΤ Δημήτρη Φραγκάκη ήταν σημαντική, διότι για ακόμη μια φορά έγινε αντιληπτό ότι ο ΕΟΤ είναι συμπαραστάτης σε κάθε ενέργεια της Ένωσης, που αποσκοπεί στην προώθηση του Branding «Ιωάννινα» και σχετίζεται με το πεντάπτυχο, City and Villages, Culture, Nature, Activities and Gastronomy ( Πόλη & Χωριά, Πολιτισμός, Φύση, Δραστηριότητες, Γαστρονομία).
Είναι η πρώτη φορά που η Περιφέρεια Ηπείρου συμμετείχε στην εν λόγω έκθεση και ευχαριστεί τους συντελεστές και την Διευθύντρια τουρισμού αυτής κα Ιουλία Μαρκούλα για το σύνολο των ενεργειών τους.
Ένωση Ξενοδόχων Νομού Ιωαννίνων
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου